Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...!

H επανάσταση στην ενημέρωση ήρθε με την 1η Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα της Σάμου........ πατώντας εδώ www.samiakignomi.gr

Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

E-mail που μας εστάλει σήμερα το πρωί...

Κύριε Γαρυφάλλου καλημέρα.
Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως για περίπου ενάμιση μήνα είμαι ακροάτρια της εκπομπής σας, μετά από την γνωστοποίηση από κάποιους φίλους μου (που φιλοξένησα το καλοκαίρι στο όμορφο νησί μας) που σας άκουγαν στο αυτοκίνητο που ενοικίαζαν, όταν πήγαιναν για το μπάνιο τους.
Η αλήθεια είναι πως εδω και 5 περίπου χρόνια έχω επιλέξει να "απέχω" ως ακροατής του τοπικού ραδιοφώνου, διακρίνοντας πως έχει γίνει ένα μέσο που εξυπηρετεί κάποιες "παρέες" και νιώθωντας πως εγώ δεν ανοίκω σε αυτές, έκανα αυτή την επιλογή, ας πούμε "αγανακτισμένη".
Επίσης με την βοήθεια του γιού μου (αφού δεν γνωρίζω και πολλά από τον χώρο του Ίντερνετ) εδώ και αρκετές ημέρες διαβάζω και όλη την επικαιρότητα που μας προσφέρετε, στην ιστοσελίδα σας και νιώθω πως πράγματι η δουλειά που κάνετε είναι πολύ αξιόλογη.
Αυτό που με ώθησε να σας γράψω αυτή την επιστολή είναι πως θέλω πραγματικά από εσάς να μείνετε (αφού είστε καινούριος στον χώρο του τοπικού ραδιοφώνου) αυτός που είστε, διότι διακρίνω πως σε πολλές περιπτώσεις πολλοί συνάδελφοί σας (και από τις τοπικές εφημερίδες αλλά και το ραδιόφωνο) έχουν επιλέξει να σας αντιγράφουν, επιλέγοντας θέματα που αναδεικνύετε εσείς, άσχετα αν δεν αναφέρουν την πηγή τους. Λέω δεν αναφέρουν την πηγή τους διότι είδα σήμερα τοπική εφημερίδα π.χ. να λέει για τις υποψηφιότητες της Ν.Δ. και το θέμα με τα μηχανάκια (θέμα που σας είχα κάνει καταγγελία και εγώ) και πουθενά δεν λέει η εφημερίδα ποιος ανέδειξε το θέμα.
Αυτό αλήθεια με εξόργισε (λόγω και της ιδιότητάς μου) και απορώ πως δεν το καταγγέλετε!
Δεν ξέρω. Ίσως σας ικανοποιεί να σας ακολουθούν!
Το καλό είναι πως "βγαίνουν" με την βοήθειά σας θέματα, αλλά το κακό είναι πως τα σερβίρουν και πάλι όπως επυπηρετεί κάποιους!

Εύχομαι καλό κουράγιο.

Κ.Α.
Συνταξιούχος Δημοσιογράφος

Υ.Γ. Απορία μου πως δεν έχει εκπομπή σε κάποιο ραδιόφωνο ο κ. Νέγρης


Σχόλιο: Κυρία μου σας ευχαριστώ για τις επισημάνσεις σας. Να ξέρετε πως για τους συναδέλφους το μόνο που έχω να πω είναι πως έχω μεγάλη καρδιά και λέω πάντα το ρητό "......Καλή καρδιά" Γαρυφάλλου Γιώργος 

Δεν υπάρχουν σχόλια: