Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...!

H επανάσταση στην ενημέρωση ήρθε με την 1η Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα της Σάμου........ πατώντας εδώ www.samiakignomi.gr

Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Ανάλογη περίπτωση με Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ στη Βοιωτία για τον γιο της...!

ΔΗΛΩΣΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΤΣΟΝΟΓΛΟΥ-ΒΥΛΛΙΩΤΗ που αφορά δημοσίευμά μας για πρόσληψη του υιού της στην Βουλή

Αγαπητοί φίλοι,

Το τελευταίο διάστημα και ιδιαίτερα χθες έχει αναρτηθεί ερώτημα για το εάν έχω προσλάβει τον υιό μου ως επιστημονικό συνεργάτη μου στη Βουλή.
Δηλώνω κατηγορηματικά ότι... πρόκειται για κακόβουλα ψεύδη που έχουν σκοπό να σπιλώσουν το ήθος, την τιμή και την υπόληψη μου στο Πανελλήνιο και κυρίως στον Νομό που με εκλέγει, την Βοιωτία.
Προφανώς κάποιοι ενοχλούνται από τον σκληρό αγώνα που δίνω ως Μέλος της Εξεταστικής Επιτροπής της Siemens.

Ξεκαθαρίζω λοιπόν ότι ο υιός μου δεν είναι αλλά ούτε και πρόκειται να γίνει επιστημονικός συνεργάτης μου στη Βουλή.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση είμαι στην διάθεση σας.

Φιλικά
Βασιλική Τσόνογλου-Βυλλιώτη

Δεν υπάρχουν σχόλια: