Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...!

H επανάσταση στην ενημέρωση ήρθε με την 1η Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα της Σάμου........ πατώντας εδώ www.samiakignomi.gr

Δευτέρα, 22 Μαρτίου 2010

Εξυπηρέτηση πελατών της νήσου Ικαρίας

H Δ.Ε.Η. όποτε θέλει είναι ιδιωτική και όποτε θέλει είναι δημόσια!




ΔΠΩΛ/ΚΛΑΔΟΣ ΝΗΣΙΩΝ ΑΡ./ΗΜ.:ΔΠΩΛ/ΚΠΝ/

Πληροφορίες :Ε. Τσόγκα Προς : κ. Παμφίλη Στέφανο

Τηλέφωνο : 210 3841907 Επαρχιακό- Νομαρχιακό Σύμβουλο

e-mail : E. Tsogka@dei.com.gr Πρακτορείο Ικαρίας

Αγ. Κήρυκος Τ.Κ. 83300 Ικαρία

Περίληψη : Εξυπηρέτηση πελατών της νήσου Ικαρίας

Σχετικά : Επιστολή σας με ημερομηνία 03.03.2010

Σε συνέχεια της προφορικής μας επικοινωνίας και όσον αφορά στην ως άνω επιστολή σας, θα θέλαμε να σας γνωρίσουμε τα ακόλουθα:

Η ΔΕΗ, ως η μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα και ανάμεσα στις μεγαλύτερες ηλεκτρικές εταιρείες της Ευρώπης χαράσσει τη στρατηγική της σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιείται (παραγωγή, μεταφορά, διανομή και προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας) με γνώμονα τη διαρκή βελτίωση της αποδοτικότητάς της, προς όφελος των πελατών της, των εργαζομένων της, των μετόχων της και του κοινωνικού συνόλου γενικότερα.

Ειδικότερα, για τη βελτίωσή της στα θέματα της προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας και εξυπηρέτησης των 7,5 εκατ. Πελατών της, παρακολουθεί όλες τις διεθνείς εξελίξεις στα σύγχρονα συστήματα και μεθόδους εξυπηρέτησης, συγκρίνει τις αποδόσεις της με τις καλύτερες διεθνείς πρακτικές και στη συνέχεια μελετά, σχεδιάζει και εφαρμόζει με τις κατάλληλες προσαρμογές τα συστήματα αυτά στην ελληνική αγορά.

Στα πλαίσια αυτά ήδη προσφέρει στους πελάτες της νέους σύγχρονους τρόπους εξυπηρέτησης, όπως ενδεικτικά αναφέρονται:

  • Εξόφληση των λογαριασμών μέσω παγίων εντολών τραπέζης, μέσω ΑΤΜ ή και ταμείων συνεργαζόμενων τραπεζών, μέσω των ΕΛ.ΤΑ, αλυσίδων Super Market, καταστημάτων των εταιρειών ACS, καταστημάτων ΠΡΟ-ΠΟ και άλλων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον τομέα των εισπράξεων λογαριασμών για τρίτους.
  • Εξυπηρέτηση των πελατών της από οποιοδήποτε Κατάστημα της ΔΕΗ για οποιοδήποτε θέμα τους.
  • Εγκατάσταση και λειτουργία ηλεκτρονικού Κέντρου Αλληλογραφίας (e-mail) μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ για άμεση εξυπηρέτηση.
  • Διάθεση στην Ιστοσελίδα της ΔΕΗ λεπτομερών απαντήσεων για τα συχνότερα ερωτήματα των πελατών.

Επιπλέον, έχει ήδη προγραμματιστεί για το άμεσο μέλλον η εφαρμογή της εξυπηρέτησης μέσω διαδικτύου και της πλήρους τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πελατών πανελλαδικά με σύγχρονα μηχανογραφικά συστήματα και Call Centers.

Ειδικότερα, όσον αφορά στους πελάτες της ευρύτερης περιοχής της νήσου Ικαρίας, μπορούν πλέον να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους χωρίς κανένα περιορισμό στα γραφεία των ΕΛΤΑ και στις συνεργαζόμενες τράπεζες στην Ικαρία, Αγροτική, Εθνική και Alpha Bank τράπεζες, που τους παρέχουν τις ίδιες υπηρεσίες, όπως και η ΔΕΗ.

Επιπλέον, στο Κατάστημα ΕΛΤΑ που βρίσκεται στον Άγιο Κήρυκο και στην Αγροτική Τράπεζα έχει εξασφαλιστεί η δυνατότητα εξόφλησης των λογαριασμών και μετά τη λήξη τους. Ειδικότερα στα ΕΛΤΑ, οι λογαριασμοί εξοφλούνται χωρίς καμία επιβάρυνση για τους πελάτες.

Επίσης, οι αρμόδιες υπηρεσίες μας έχουν ήδη προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου συνεργαζόμενων ιδιωτών εισπρακτόρων λογαριασμών ρεύματος, μέσω δικτύου ηλεκτρονικών εισπράξεων εταιρείας.

Για όλα τα λοιπά εμπορικά τους θέματα οι πελάτες μας στην Ικαρία μπορούν να εξυπηρετούνται καθημερινά τηλεφωνικά, χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθούν και χωρίς καμία πρόσθετη επιβάρυνση.

Επιπρόσθετα θα πρέπει να επισημανθεί και το σημαντικό θέμα της έλλειψης εταιρείας παροχής υπηρεσιών χρηματαποστολής στο νησί, που καθιστά για λόγους ασφαλείας επιτακτική πλέον την ανάγκη εφαρμογής των νέων μεθόδων εξυπηρέτησης, οι οποίες ούτως ή άλλως βελτιώνουν παρά δημιουργούν προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πελατών μας.

Τέλος σημειώνεται ότι, η οργάνωση των περιφερειακών κλιμακίων της ΔΕΗ Α.Ε. και η βέλτιστη αξιοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού της αποτελεί αντικείμενο συνεχούς μελέτης των αρμοδίων Υπηρεσιών της, ώστε να εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου σε κάθε γεωγραφικό χώρο με βάση τις συνθήκες που διαμορφώνονται κάθε φορά, σε συνδυασμό με τη συγκράτηση του κόστους εκμετάλλευσης σε αποδεκτά επίπεδα.

Κατά συνέπεια και με βάση την παραπάνω ανάλυση, θεωρείται αυτονόητο ότι το προσωπικό της ΔΕΗ Α.Ε., στο οποίο ανήκετε και εσείς, αντιλαμβάνεται πλήρως την αναγκαιότητα και τη σκοπιμότητα της προαναφερόμενης πολιτικής της εταιρείας μας, της οποίας η προσαρμογή στο νέο ανταγωνιστικό πλαίσιο της απελευθερωμένης αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, αποτελεί επιτακτική ανάγκη.

Κ. Μ. ΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ

Διευθυντής Κλάδου Νησιών

Δεν υπάρχουν σχόλια: