Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...!

H επανάσταση στην ενημέρωση ήρθε με την 1η Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα της Σάμου........ πατώντας εδώ www.samiakignomi.gr

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Καλά πλάκα μας κάνουν; Χωρίς να υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για γκαλοπ με αποτελέσματα προσπαθούν να πλάσουν ήρωες;

 Εμείς σας παρουσιάζουμε διασφαλισμένες δημοσκοπήσεις που δημοσιεύουν καθημερινά τα 2 μεγαλύτερα μπλοκ της Σάμου, όπου δείχνουν τον Νομάρχη Σάμου, ως τον χειρότερο Νομάρχη των τελευταίων 30 ετών...!!!

Η ερώτηση είναι:  Ποιός είναι ο χειρότερος Νομάρχης που πέρασε από την Σάμο τα τελευταία 30 χρόνια;




aegaio.blogspot.com

ΚΑΡΛΑΣ
  345 (45%)
ΘΑΛΛΑΣΣΙΝΟΣ
  173 (22%)
ΒΑΡΔΙΚΟΣ
  118 (15%)
ΧΕΙΜΑΡΑΣ
  30 (3%)
ΤΑΤΣΗΣ
  24 (3%)
ΠΑΝΤΑΖΗΣ
  16 (2%)
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
  15 (1%)
ΚΟΣΜΑ
  41 (5%)


logospoliti.blogspot.com




ΚΑΡΛΑΣ
  162 (40%)
ΘΑΛΛΑΣΣΙΝΟΣ
  109 (27%)
ΒΑΡΔΙΚΟΣ
  76 (19%)
ΧΕΙΜΑΡΑΣ
  12 (3%)
ΤΑΤΣΗΣ
  9 (2%)
ΠΑΝΤΑΖΗΣ
  9 (2%)
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
  3 (0%)
ΚΟΣΜΑ
  16 (4%)



Διαβάστε τώρα και την εικονική πραγματικότητα του Νομάρχη...!


Mανόλης Κάρλας. "Ευχαριστώ πολύ τον κόσμο"


Στα επόμενα βήματά του αναφέρθηκε σήμερα στον «Αρμονία» ο νομάρχης Σάμου, κ. Μανόλης Κάρλας, που –μεταξύ άλλων- κλήθηκε να σχολιάσει δημοσκόπηση που διενεργήθηκε στο νομό μας.

«Θα είμαι νομάρχης μέχρι της 31 Δεκεμβρίου. Θα περιμένω το νικητή για να του δώσω τα κλειδιά της νομαρχίας ή αν θέλετε τα κλειδιά της περιφερειακής ενότητας Σάμου. Δε θα έχω καμία συμμετοχή στις εκλογές και θα αποφασίσω τους επόμενους μήνες για το τι θα πράξω, όσον αφορά στην προσωπική μου πορεία από την 1η Ιανουαρίου του 2011», είπε ο κ. Κάρλας, όταν ρωτήθηκε για τα επόμενα βήματά του.

Κληθείς να σχολιάσει τη δημοσκόπηση, που διενεργήθηκε και στο νομό μας, στην οποία το όνομα του κ. Κάρλα ήταν πρώτο στις προτιμήσεις των ερωτηθέντων, ο κ. Κάρλας είπε: «Είναι η καλύτερη ανταμοιβή του κόπου τόσο ετών. Γνωρίζω τις δημοσκοπήσεις και καθώς τις επιβεβαιώνετε και εσείς, αισθάνομαι την υποχρέωση να ευχαριστήσω τον κόσμο που εξακολουθεί να μου έχει εμπιστοσύνη και να επιβραβεύει τους κόπους μου. Είμαι ένας ενεργός πολίτης. Από όποιο μετερίζι με τάξει ο κόσμος και η προσωπική μου επιλογή, θα προσπαθήσω να είμαι χρήσιμος».



Πηγή: ραδιοαρμονια


ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΥ ΒΓΗΚΕ 1ος ΣΤΑ ΓΚΑΛΟΠ ΤΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ. ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΒΑΛΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ή ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ......ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΡΙΕΡΑ;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: