Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...!

H επανάσταση στην ενημέρωση ήρθε με την 1η Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα της Σάμου........ πατώντας εδώ www.samiakignomi.gr

Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2010

ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΤΟ ....ΘΕΟΦΙΛΟΣ...

ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΑΠ' ΕΞΩ Η ΣΑΜΟΣ;


Αγνοείται το «Θεόφιλος»!
EMPROSNET
Γράφει: Αναστασία Σπυριδάκη, Στρατής Μπαλάσκας
13/01/2010


Η προγραμματισμένη απόσυρση του πλοίου «Θεόφιλος» από τα δρομολόγια της άγονης γραμμής στο βορειοανατολικό Αιγαίο έχει φέρει, από προχθές το βράδυ, αναστάτωση στους νησιώτες.
Το πλοίο αναμένεται να παραμείνει για τις ετήσιες εργασίες συντήρησης και επιθεώρησης για τρεις περίπου εβδομάδες εκτός δρομολογίων, χωρίς να έχει προβλεφθεί από τη ΝΕΛ πλοίο που να το αντικαταστήσει. Αποτέλεσμα αυτής της εξέλιξης είναι για τουλάχιστον 24 μέρες να μείνει η συγκεκριμένη αδρά επιδοτούμενη άγονη γραμμή χωρίς ακτοπλοϊκή κάλυψη.
Σύμφωνα με τα όσα προβλέπει ο σχετικός νόμος για τα επιδοτούμενα δρομολόγια της άγονης γραμμής, η ΝΕΛ είναι υποχρεωμένη να αντικαταστήσει το «Θεόφιλος» με άλλο πλοίο που να εκτελεί τα συγκεκριμένα δρομολόγια, χωρίς ωστόσο να τηρεί αυτή της την υποχρέωση, καθώς δε διαθέτει κανένα άλλο πλοίο στο στόλο της. Σχετική προανάκριση πραγματοποιεί το Λιμενικό Σώμα.

Αλλά…

Εδώ ας σημειωθεί ότι το Λιμενικό Σώμα, με τη σειρά του, κυριολεκτικά κάλυψε τη μη πραγματοποίηση του δρομολογίου σπεύδοντας να ανακοινώσει μέσω του Γραφείου Τύπου του πως το δρομολόγιο «είχε μηδενικούς επιβάτες» και άρα… δεν πειράζει που δεν έγινε. Στην πραγματικότητα, όμως, και όπως διαβεβαιώνουν φορείς του νησιού, υπήρχαν φορτηγά και οι οδηγοί τους, τους οποίους κανείς δεν είχε ενημερώσει νωρίτερα και τελικά ξέμειναν στη Λήμνο!

Αναταραχή
Ωστόσο, και κυρίως στη Λήμνο, έχει προκληθεί αναταραχή για την εκτέλεση των δρομολογίων, κυρίως για Θεσσαλονίκη, καθώς για Καβάλα το νησί εξυπηρετείται και από τα δρομολόγια του πλοίου «Ταξιάρχης» μια φορά την εβδομάδα.
Αναστάτωση, όμως, έχει προκληθεί και στα υπόλοιπα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου, σε Μυτιλήνη, Χίο και Σάμο, καθώς το πλοίο τα συνέδεε μεταξύ τους και με τη Θεσσαλονίκη μία φορά την εβδομάδα και δύο φορές την εβδομάδα με την Καβάλα. Σύμφωνα με πληροφορίες, το ένα δρομολόγιο την εβδομάδα θα αντικατασταθεί με το πλοίο «Μυτιλήνη», το οποίο όμως θα εκτελεί μόνο το δρομολόγιο από Μυτιλήνη για Λήμνο και Θεσσαλονίκη, χωρίς να επεκτείνεται μέχρι τη Σάμο.

Ανησυχία
Στη Λήμνο τώρα, οι φορείς του νησιού και κυρίως οι ιδιοκτήτες φορτηγών αυτοκινήτων εκφράζουν την ανησυχία τους, καθώς θα υπάρξει μια αρκετά μεγάλη αναταραχή στην εξυπηρέτησή τους.
Τα τελευταία χρόνια ο μεγαλύτερος όγκος των εμπορευμάτων και τροφίμων προέρχεται από τη βόρεια Ελλάδα και οι Λημνιοί έχουν δώσει ιδιαίτερη σημασία στην ενίσχυση της ακτοπλοϊκής εξυπηρέτησης.
Ο πρόεδρος της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα για το ακτοπλοϊκό, Παναγιώτης Τσανταρλιώτης, τονίζει ότι αυτή «είναι μια συνηθισμένη πρακτική των εταιρειών, πάντα αυτή την εποχή που δεν έχει ιδιαίτερη κίνηση να πηγαίνουν τα πλοία για συντήρηση. Θα πρέπει όμως να βρίσκει άλλο πλοίο που θα το αντικαταστήσει για να μη γίνεται διακοπή των δρομολογίων.».
Σ’ ό,τι αφορά στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, ειδικά από το πλοίο «Ταξιάρχης» που εκτελεί το δρομολόγιο από Λαύριο για Άγιο Ευστράτιο και Λήμνο, ο κ. Τσανταρλιώτης ανέφερε ότι «υπήρχαν πολλά παράπονα από τους επιβάτες και κυρίως αυτά που έγιναν τις ημέρες των γιορτών, για την ποιότητα των πλοίων, για το χρόνο που χρειάζεται να εκτελεστεί το δρομολόγιο και για τις υπηρεσίες που παρέχουν».
Ας σημειωθεί ότι η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα προγραμματίζει μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα να ζητήσει συνάντηση από τους αρμόδιους υπουργούς, ώστε να καταθέσει τις προτάσεις που έχει διαμορφώσει για την ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου.
«Σύντομα», δήλωσε ο κ. Τσανταρλιώτης, «θα ζητήσουμε συνάντηση με τους υπουργούς της νέας κυβέρνησης, ώστε να τους ενημερώσουμε για τα αιτήματά μας. Τόσο ο κ. Σηφουνάκης όσο και άλλοι υπουργοί της κυβέρνησης τα γνωρίζουν πολύ καλά και έχουν σταθεί αρωγοί στις διεκδικήσεις μας. Περιμένουμε ένα καλύτερο ακτοπλοϊκό μέλλον για τα νησιά μας.»


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ TO EMPROSNET

Δεν υπάρχουν σχόλια: