Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...!

H επανάσταση στην ενημέρωση ήρθε με την 1η Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα της Σάμου........ πατώντας εδώ www.samiakignomi.gr

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Γιώργος Αβραμίδης: μήνυμα- ευχαριστήριο στους ψηφοφόρους


Από τα βάθη της καρδιάς μου και με ειλικρινή συγκίνηση ευχαριστώ τους πολίτες της Σάμου Ικαρίας και των Φούρνων που με τίμησαν με την ψήφο τους και με στήριξαν με την εμπιστοσύνη τους.
Επέλεξα να δώσω τον προεκλογικό μου αγώνα με το μοναδικό τρόπο που ήξερα, με ειλικρίνεια και με ευθύτητα. Η επιβράβευση της προσπάθειάς μου, σηματοδοτεί μια ξεκάθαρη πολιτική επιλογή της . Η ψήφος κάθε Σαμιώτη είναι για μένα τιμή, ευθύνη και ισχυρή εντολή για ουσιαστικό έργο, ωφέλιμο στον τόπο.
Βαθιά μου πίστη ότι τα προβλήματα δεν έχουν χρώματα και δεν αφήνουν περιθώρια διακρίσεων. Δεσμεύομαι απέναντί σας, να προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις για να κάνω πράξη το όραμα που μαζί θέσαμε ως στόχο:
μια Σάμο μια Ικαρία μαζί με τους Φούρνους που να διεκδικούν και να πετυχαίνουν περισσότερα.
Το εκλογικό αποτέλεσμα δημιουργεί νέα δεδομένα τόσο για τη χώρα όσο και για το ΛΑ.Ο.Σ. Οι πολίτες επέλεξαν να στείλουν ένα ηχηρό μήνυμα και όλοι οφείλουμε να το κατανοήσουμε και να εργαστούμε σκληρά για να εκπληρώσουμε ξανά τις προσδοκίες τους. Το αποτέλεσμα των εκλογών επιβάλλει να βγάλουμε ξεκάθαρα συμπεράσματα για το παρελθόν και να συνεχίσουμε δυναμικά για το μέλλον του τόπου μας.


Γιώργος Αβραμίδης

Υποψήφιος Βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ

Δεν υπάρχουν σχόλια: