Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...!

H επανάσταση στην ενημέρωση ήρθε με την 1η Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα της Σάμου........ πατώντας εδώ www.samiakignomi.gr

Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009

Ένα άρθρο....όλα τα λεφτά!

Tα βρώμικα (κυβερνητικά) παιγνίδια και η "ανωνυμία" των blogs...


Aπο τον Βασίλη Μπόνιο
www.kourdistoportocali.com
Πάμε λοιπόν...
Ηταν έγκλημα η πρόσκαιρη φίμωση του "Nonews" και του "Τροκτικού";
Οχι. Ηταν κάτι πολύ πιο σοβαρό. Ηταν λάθος. Θέλετε να ξέρετε το "γιατί";
Να γιατί: Βlogs, όπως το "Press-gr", το "Κουρδιστό Πορτοκάλι", το "Τροκτικό", το "Nonews", το "Fimotro", το "Αntinews", και αρκετά άλλα, απο τα λεγόμενα "δημοσιογραφικά", (οι διαχειριστές των οποίων είναι, λίγο εως πολύ, γνωστοί στη δημοσιογραφική πιάτσα), έχουν συμπληρώσει πάνω απο 2 χρόνια ζωής στο διαδίκτυο.
Τα συγκεκριμένα Ιστολόγια με την μεγάλη επισκεψιμότητα, όσο ενοχλητικά, βίαια η "συκοφαντικά" (σε ορισμένες αναρτήσεις τους), κι αν είναι, καταφέρνουν να διατηρούν στα...

μετόπισθεν εκατοντάδες, σε λίγο χιλιάδες άλλα blogs, τα οποία κουβαλάνε συσσωρευμένη απόγνωση, μίσος, οργή και χλεύη για το πολιτικό και μηντιακό σύστημα "αξιών".
Θα έλεγα, οτι το εως πριν λίγο φιμωμένο "Nonews", θα μοιάζει με μωρά παρθένος μπροστά στην οργή, σχεδόν λάβα, που θα ξεράσει το Διαδίκτυο, εαν εκλείψουν, δια της φιμώσεως, οι τωρινές παλιές καραβάνες.
Οι δίχως έλεος προσωπικές επιθέσεις και το φονικό μίσος που πρόκειται να βγει στην επιφάνεια, δεν θ αφήσει τίποτε όρθιο.
Δοκιμάστε λοιπόν να κλείσετε τα 5-6 "μεγάλα" blogs και ετοιμαστείτε για την διαδικτυακή κόλαση του Δάντη. Οι πιο νέοι άνθρωποι, κομμάντος αυτοκτονίας απο τις στρατιές των ανέργων εδώ έξω, δεν έχουν τίποτε να χάσουν, άρα και τίποτε να φοβηθούν. Πάμε παρακάτω.
Υποστηρίζει η κυβέρνηση, (πολλοί υπουργοί της), οτι δεν θέλει την ανωνυμία των blogs.
Υποκρίνεται και ψεύδεται.
Η κυβέρνηση είναι αυτή που ρίχνει λάδι στη φωτιά των ανωνυμίας. Η κυβέρνηση είναι αυτή που καταφεύγει στην ΕΥΠ (παρότι αρκετοί ΚΥΠατζήδες διατηρούν blogs και καλά κάνουν), που καταφεύγει στην Υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και πάει λέγοντας με τα γνωστά αποτελέσματα.
Κι όμως υπάρχει τρόπος να μπουν κανόνες στο Διαδίκτυο, δίχως ούτε τα blogs να χάσουν την σπιρτάδα τους, ούτε η κυβέρνηση να καταφεύγει σε κυνήγι μαγισσών.
Αγαπητοί μου φίλοι, αυτή η κυβέρνηση είναι τίγκα στους υποκριτές και στις μετριότητες. Πάρτε παράδειγμα τον Σουφλιά: Ενω οι στάχτες απο τις φωτιές στην ΒΑ Αττική, εξακολουθούν να κατακάθονται σαν πούπουλα στα καινούργια κοστούμια του Γιάννη του Ανδριανού, ο ανεκδιήγητος Υπ. ΠΕΧΩΔΕ (το Σάββατο βράδι που καιγόταν 200000 στρέμματα δάσους, αυτός βρισκόταν στη ταβέρνα), εκείνος φυτεύει δρόμους.
Δεν ξέφυγα απο το θέμα, η υποκρισία είναι το θέμα μας.
Τις προάλλες με πήρε οργισμένος στο τηλέφωνο ο κ. Νίκος Τσούτσιας, απο το γραφείο Τύπου του ΕΟΤ-(ζήσε το μύθο σου), για να μου παραπονεθεί, για κάποιο δημοσίευμα του "Κουρδιστού Πορτοκαλιού" που επέκρινε τον αεικίνητο Υπ. Τουρισμού και τον τρόπο που μοιράζει την κρατική ρεκλάμα του ΕΟΤ.
Στην ερώτησή μου, "με ποια κριτήρια δίνεται η διαφήμιση του ΕΟΤ στο διαδίκτυο", ο κος Τσούτσιας, ισχυρίστηκε οτι δεν υπάρχουν κριτήρια και οτι ως τώρα οσοι ζήτησαν πήραν διαφήμιση. Υποστήριξε οτι είναι δύσκολο να μπουν κριτήρια και κανείς ως τώρα δεν του έκανε μια σχετική πρόταση.
Μερικές μέρες αργότερα, έστειλα στον κο Τσούτσια και στο email του Προέδρου του ΕΟΤ, κάποια κριτήρια που κατά τη γνώμη μου (είναι κάποιες σκέψεις, ευπρόσδεκτες όποιες άλλες), θα μπορούσαν να ορισθούν, σχετικά με το ποιές Ιστοσελίδες δικαιούνται κρατική διαφήμιση-η οποία σημειωτέον έχει αρχίσει να δίδεται σε "κολλητούς", αλλά αυτό θ αποτελέσει αντικείμενο άλλης ανάρτησης.
Πρότεινα λοιπόν στον ΕΟΤ τα παρακάτω κριτήρια:
1) Η Ιστοσελίδα να έχει συμπληρώσει ένα τουλάχιστο χρόνο ζωής στο διαδίκτυο με τακτικές αναρτήσεις.
2). Η Ιστοσελίδα, σε περίπτωση που θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία των διαχειριστών της, να ορίζει εκπρόσωπό της απέναντι στο Νόμο κάποιο δημοσιογράφο-μέλος της ΕΣΗΕΑ.
3)Τα ποσά που δίδονται σε κάθε μια απο τις Ιστοσελίδες, να δημοσιοποιούνται στο Διαδίκτυο και συγκεκριμένα στις ιστοσελίδες του κάθε Οργανισμού-Υπουργείου, σε αντίθεση με την εως τώρα τακτική της κρατικής ρεκλάμας στα ΜΜΕ.

Ειδικά ο ορισμός απο την κάθε ιστοσελίδα-blog, ενός μέλους της ΕΣΗΕΑ, σαν εκπροσώπου της, θα ενεργούσε καταλυτικά σ αυτό που λέμε ανωνυμία των blogs-ειδικά για εκείνα που θα ήθελαν να φιλοξενούν διαφημίσεις.
Οσο απάντησε στη Σοφία τη ξαπλώστρα, ο Πρόεδρος του ΕΟΤ και ο κος Τσούτσιας, απάντησαν και στις προτάσεις μου.
Το ίδιο επιχείρησα να κάνω και με τον ΟΠΑΠ.
Τους ρώτησα κι εκείνους για τα κριτήρια: Tο γραφείο του κου Άγγελου Παπουτσή, που είναι καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο και 25 χρόνια στέλεχος του Οργανισμού και άφησα μήνυμα και στην κα Χριστοφιλοπούλου, αρμόδια για ένα διαφημιστικό κομμάτι του ΟΠΑΠ)
Φυσικά ακόμη περιμένω μια απάντησή τους-επικοινωνία.
Πάπαλα.
Προφανώς ο κος Καραμανλής και οι υπουργοί του, προτιμούν να καταφεύγουν στον κο Σφακιανάκη της Δίωξης, στον Μίμη της ΕΥΠ και στον Δένδια, σπάζοντάς τους τα ούμπαλα για τους "αλήτες" μπλόγκερς, παρά να βάλουν κανόνες και όρους διαφάνειας στο παιγνίδι.
Η ανωνυμία βολεύει τη κυβέρνηση-θυμηθείτε για παράδειγμα απο ποια blogs, που παρέμειναν ανοιχτά για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, οι Υπηρεσίες της κυβέρνησης πολέμησαν τους αντιπάλους τους στο πρόσφατο παρελθόν...

Δεν υπάρχουν σχόλια: