Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...!

H επανάσταση στην ενημέρωση ήρθε με την 1η Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα της Σάμου........ πατώντας εδώ www.samiakignomi.gr

Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

Άντε πάλι το "ΜΑΡΙΝΑ" χάλασε αλλά φεύγει σύμφωνα με τις πληροφορίες μας αύριο κανονικά στις 9 το πρωί...


Σε οδύσσεια μετατράπηκε το ταξίδι 1.308 επιβατών, προς τον Πειραιά, με το πλοίο "Μαρίνα". Αιτία η βλάβη που υπέστη η αριστερή κύρια μηχανή του πλοίου.

Όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, το πλοίο συνεχίζει το ταξίδι του με μειωμένη ταχύτητα, με συνέπεια ο κατάπλους του στο λιμάνι του Πειραιά, να υπολογίζεται περίπου στη 1 μετά τα μεσάνυχτα. Αυτό σημαίνει καθυστέρηση τεσσάρων ωρών, από την αρχικά προγραμματισμένη άφιξή του.

Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγες ημέρες το ίδιο πλοίο είχε υποστεί και πάλι βλάβη, με αποτέλεσμα οι επιβάτες του να προωθηθούν από τα νησιά στον Πειραιά, με άλλα πλοία.

Τώρα σχετικά με την ώρα αναχώρησης για Σάμο που ήταν προγραμματισμένη σήμερα στις 1 τη νύχτα μετά από αυτή την εξέλιξη τα δεδομένα αλλάζουν και το "ΜΑΡΙΝΑ" θα αναχωρήσει στις 9 το πρωί αφού αποκατασταθεί η βλάβη.

Ευτυχώς που πρόκειται για ένα ανταλλακτικό (όπως γνωρίζουμε) και η ζημιά θα διορθωθεί γρήγορα!


Κύριε Καμένε...(με την ευκαιρία του ερχομού σου στην Σάμο) δεν ξεκινάς να έρθεις αύριο με το "ΜΑΡΙΝΑ" να δείς την γλύκα;;;

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Καμμένος είναι ....κομμένος στον ανασχηματισμό
που έρχεται!!
Αρκετά τον ανεχθήκαμε.
Στις εκλογές θα ...εξαφανιστεί στην Β' Αθήνας.

Benikos place είπε...

Αυτο που συμβαινει με αυτο το πλοιο ειναι η χειροτερη διαφιμηση για το νησι μας,ποιος να τολμησει να ερθει μετα απο αυτα? η μήπως να πεταξει με την ολυμπιακη??

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα! Αλλά μήπως είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό? Εδώ και χρόνια παίζεται αυτό τρο παιχνιδάκι. Δυστυχώς όμως από ότι φαίνεται τίποτε δεν πρόκειται να αλλάξει - γιατί αν ήταν θα είχε αλλάξει- την ίδια ταλαιπώρία θα έχουμε κάθε χρόνο, γιατί ποτέ κανείς δεν νοιάστηκε σοβαρά για το νησί αυτό!!!!! Τα συμφέροντα είναι μεγαλύτερα από ότι νομίζουμε τελικά!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Τα σαπάκια που κυκλοφορούν στις Ελληνικές θάλασσες, είναι θέμα χρόνου να πάνε για παλιοσίδερα, είτε το θέλουν είτε όχι, αυτοί που νομίζουν ότι μπορούν να υποτιμούν την νοημοσύνη
του κόσμου και να ταλαιπωρούν επιβάτες και ναυτικούς.
Οι έξυπνοι είναι αυτοί, που σχεδιάζουν να φέρουν νέα συμβατικά γρήγορα ποστάλια για τα νησιά.

Ανώνυμος είπε...

θα φέρει ο Βγενόπουλος καινούργια πλοία ,δεν φταίει ο Καμμένος και ο κάθε υπουργός Πασόκος η Νεοδημοκράτης για της ζημιές,κανείς επιχειρηματίας δεν επενδύει τα λεφτά του στα καράβια πλέον, αλλά κοιτάει να γίνει μέτοχος σε ποδοσφαιρικά σωματεία για φιγούρα.Πάντως και καινούργιο να είναι ένα πλοίο οι μηχανές είναι μηχανές και δεν ξέρεις πότε θα χαλάσουν

Ανώνυμος είπε...

Οι εταιρείες πρέπει να έχουν καθιερώσει διαδικασίες, που να διασφαλίζουν ότι κάθε πλοίο συντηρείται σύμφωνα με τις διατάξεις των σχετικών κανόνων και κανονισμών.
Για την εκπλήρωση των απαιτήσεων αυτών κάθε εταιρεία πρέπει να διασφαλίζει ότι :
1. διενεργούνται επιθεωρήσεις σε κατάλληλα χρονικά διαστήματα,
2. αναφέρεται οποιαδήποτε μη συμμόρφωση με την πιθανή της αιτία,
3. γίνονται κατάλληλες διορθωτικές ενέργειες και
4. τηρούνται αρχεία των ανωτέρω δραστηριοτήτων.

Ανώνυμος είπε...

Τα πιο πάνω είχαν υποχρέωση να έχουν ελέγξει οι κ. Α. Παπαληγούρας, κ. Π.Καμμένος, κ.Γ.Βουλγαράκης και Μ.Κεφαλογιάννης, ως Κυβέρνηση.
Δεν το έκαναν γιατί, είτε δεν ξέρουν, είτε δεν θέλουν, είτε δεν μπορούν, ή και τα τρία μαζί.

Επειδή ο νόμος περι ευθύνης Υπουργών δεν μας πείθει, εμάς τους απλούς πολίτες, η "καλλίτερη" τιμωρία των πολιτικών είναι η δημόσια διαπόμπευση.

Αν μπορούν, ας αποδείξουν οι εν λόγω κύριοι, ότι
έλεγξαν τις εταιρείες, που ταλαιπώρησαν και συνεχίζουν να ταλαιπωρούν τους πολίτες, για τα πιο πάνω και ας δώσουν στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα των επιθεωρήσεων και τα αρχεία που τηρούνται για τις δραστηριότητες των συντηρήσεων.