Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...!

H επανάσταση στην ενημέρωση ήρθε με την 1η Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα της Σάμου........ πατώντας εδώ www.samiakignomi.gr

Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Aπάντηση τoυ Π.Καμμένου για την βίλα της πεθεράς τoυ στην Iκαρία




"Βίλα ούτε είχα ούτε έχω στην Ικαρία.
Πληρώνω όταν μένω με τα παιδιά μου στα ενοικιαζόμενα της πεθεράς μου που διαφημίσατε και σας στέλνω όλα τα παραστατικά νόμιμες αποδ.κ.τ.λ.
Δεν έβγαλα καμία επιδότηση όπως σας αποδεικνύω γιατί πέραν του ότι δεν το επιτρέπω στην ηθική μου όταν το έχτισε όταν το αγόρασε ημιτελές το 1989 όταν κατέθεσε τον φάκελλο δεν γνώριζα ούτε την γυναίκα μου ούτε την πεθερά μου κυβέρνηση δε ήταν το ΠΑΣΟΚ...
Βλέπε παραστατικά.
Μετά το δημοσίευμα απαίτησε και έγινε έλεγχος όπως προβλέπεται απο επιθεωρητές και σας στέλνω τα φύλλα ελέγχου.
Είμαι σίγουρος οτι θα τα αναρτήσετε με τον παρακάτω σύνδεσμο για να βοηθήσετε και μπλόκερ της παραμεθορίου και θα στείλετε και ποιός έκανε την αποστολή.
Οταν τα βάζεις με υψηλόβαθμους της λέσχης μπίλτεμπεργκ σάν τον Βουρλούμη ο πόλεμος είναι γνωστός.
Στη διάθεση σας
Ευχαριστώ
Πάνος Καμμένος βουλευτής

Δεν υπάρχουν σχόλια: