Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...!

H επανάσταση στην ενημέρωση ήρθε με την 1η Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα της Σάμου........ πατώντας εδώ www.samiakignomi.gr

Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

Ανακοίνωση

Θα ήθελα να σας ανακοινώσω πως μετά από πολύωρες τηλεφωνικές συνομιλίες (από χθες το απόγευμα) και την πιεστική, αλλά πολύ τιμητική πρόταση που μου έγινε, η επαγγελματική μου συνείδηση, μου λέει να πω το μεγάλο ναι.
Παρόλο που (μετά από πολλά χρόνια απουσίας) εδώ και 1 μιση περίπου χρόνο άρχισα να ενσωματώνομαι και πάλι στον θαυμάσιο αυτό τόπο που λέγεται Σάμος.... δυστυχώς όλα ανατρέπονται!
Σε περίπου 10 μέρες "αναγκάζομαι" να επιστρέψω και πάλι στην δύσκολη και χαώδη πραγματικότητα της Αθήνας αποδεχόμενος την πρόταση του σταθμού ALTER και συγκεκριμένα της δημοσιογραφικής ομάδας του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου και των εκπομπών του ώστε να δουλέψουμε από κοινού κάνοντας μεγάλες δημοσιογραφικές αποκαλύψεις!
Ήταν ένα όνειρο ζωής που τώρα γίνεται πραγματικότητα.
Θέλω από τα βάθη της ψυχής μου να ευχαριστήσω όλους εσάς που με στηρίξατε σε όλα αυτά τα σημαντικά θέματα που βγάλαμε στην δημοσιότητα και ιδιαίτερα να ευχαριστήσω τον άξιο συνεργάτη μου Γιάννη Νέγρη, αλλά και όλους τους συναδέλφους που αγωνιστήκαμε από κοινού για την πρόοδο αυτού του τόπου.
Νιώθω την υποχρέωση να υποσχεθώ πως από ένα διαφορετικό μετερίζι, θα αγωνιστώ και θα αγωνίζομαι, χωρίς να ξεχνώ την Σάμο και τα τόσα ανοιχτά δημοσιογραφικά θέματα που μένουν πίσω ώστε να τα αναδείξουμε.

Σας ευχαριστώ πολύ.
Γαρυφάλλου Γιώργος Δημοσιογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια: