Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...!

H επανάσταση στην ενημέρωση ήρθε με την 1η Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα της Σάμου........ πατώντας εδώ www.samiakignomi.gr

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΗ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΗΛ. ΓΙΑΝΝΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΣΑΜΟΥ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΓΙΑ ΤΟ Ι.Κ.Α. ΣΑΜΟΥ !!!!!!!!!!!

ΑΚΟΥΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ;;;;

Ο Ηλ. Γιαννουλόπουλος καταγγέλλει τον πρώην Βουλευτή για αδράνεια στις διαδικασίες μεταστέγασης του Ι.Κ.Α. Σάμου!!!


"Κύριε Θαλασσινέ

Με το θέμα της μεταστέγασης του ΙΚΑ έχω ασχοληθεί ενδελεχώς λόγω του ότι οι διοικητικές υπηρεσίες στεγάζονταν σε κτίριο της εταιρίας της οποίας είμαι πρόεδρος και η πιθανή αποχώρηση της υπηρεσίας θα μας δημιουργούσε, όπως και έγινε, οξύτατο πρόβλημα.

Κε Θαλασσινέ, εγώ ο ίδιος με προσωπική επιστολή σας είχα ενημερώσει για τα χωρίς καμία βάση έγγραφα που είχε στείλει ο εκπρόσωπος της ΘΙΣΒΗ ΑΕ στο ΙΚΑ για να τους διαβεβαιώσει πως είχε εξασφαλίσει χώρους στάθμευσης πλησίον του κτιρίου ιδιοκτησίας της ΘΙΣΒΗ ΑΕ . Για να μπει και ο αναγνώστης στο κλίμα να σημειώσω σε αυτό το σημείο πως το ΙΚΑ προκήρυξε διαγωνισμό πριν από δύο χρόνια για τη μεταστέγαση των διοικητικών και υγειονομικών υπηρεσιών του ΙΚΑ με σκοπό τη συστέγασή τους. Κατετέθησαν 5 προτάσεις, μεταξύ των οποίων και η πρόταση της ΘΙΣΒΗ ΑΕ. Η επιτροπή που ήλεγξε τις προτάσεις διαπίστωσε προβλήματα στην πρόταση της ΘΙΣΒΗ ΑΕ ένα εκ των οποίων ήταν η έλλειψη χώρων στάσης-στάθμευσης οχημάτων. Ξαφνικά ο κος Ζώης, πρόεδρος της εταιρίας, απέστειλε ένα έγγραφο με το οποίο ενημέρωνε το ΙΚΑ πως τόσο η ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΣΑΜΟΥ όσο και ο ΔΗΜΟΣ ΒΑΘΕΟΣ του είχαν παραχωρήσει χώρους προκειμένου να ξεπεραστεί το συγκεκριμένο πρόβλημα. Το ΙΚΑ βασιζόμενο σε αυτό το έγγραφο θεώρησε πως το θέμα του parking είχε λυθεί και χαρακτήρισε την πρόταση κατάλληλη. Από τη μεριά μου ,επειδή το θέμα με ενδιέφερε, απέστειλα αίτημα τόσο στο Δήμο όσο και στην Ιερά Μητρόπολη για να μου απαντήσουν αν υπήρξε ποτέ τέτοιου είδους συνεννόηση με τους εκπροσώπους της ΘΙΣΒΗ ΑΕ . Μου αρνήθηκαν εγγράφως ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΜΙΞΗ στο ζήτημα και μου γνώρισαν πως ΠΟΤΕ δεν αποδέχτηκαν να παραχωρήσουν χρήσεις χώρων στην εταιρία ΘΙΣΒΗ ΑΕ.

Κε Θαλασσινέ, με αφορμή όλα αυτά τα περιστατικά, σας απέστειλα ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ επιστολή για να διαπιστώστε και εσείς πως στη διαδικασία υπήρχαν ασάφειες. Δε θα είχα το παραμικρό δικαίωμα να διαμαρτυρηθώ από τη στιγμή που η μεταστέγαση θα γίνονταν με βασικό κριτήριο την εξυπηρέτηση του πολίτη. Σε αυτή την περίπτωση δε θα έπαιζε απολύτως κανένα ρόλο το πρόβλημα που θα δημιουργούνταν από τη μεταστέγαση στον οποιοδήποτε Γιαννουλόπουλο ή ΣΑΜΙΑΚΗ ΑΓΟΡΑ. Αλλά δυστυχώς, η λογική της μεταστέγασης στηρίζονταν σε άλλα δεδομένα και σε καμία περίπτωση στην εξυπηρέτηση του κοινού το οποίο ήδη, από τις πρώτες μέρες λειτουργίας του ΙΚΑ στις νέες εγκαταστάσεις, ταλαιπωρείται.

Η τοποθέτησή σας στην εκπομπή του κου Νέγρη ,μου δημιούργησε κάποια ερωτηματικά και παράλληλα με οδήγησε σε μία διαπίστωση:

· Δηλώσατε στον κο Νέγρη πως δεν είχατε καμία δουλειά να μπείτε στη μέση για θέματα διαδικασίας του διαγωνισμού. Μα, αυτός δεν είναι ο ρόλος σας; Να ελέγχετε καταγγελίες πολιτών και να υπηρετείτε το συμφέρον του πολίτη. Που δηλαδή θα έπρεπε να απευθυνθώ; Και για ποιο λόγο δε μου είπατε από την αρχή ότι δεν είχατε καμία αρμοδιότητα να μεσολαβήσετε παρά με είχατε να περιμένω απάντησή σας;

· Η δήλωσή σας προς εμένα ,όταν πλέον είχε ληφθεί η οριστική απόφαση μεταφοράς των υπηρεσιών του ΙΚΑ πως το συγκεκριμένο θέμα ήταν πάνω από τις δυνάμεις σας, τι μπορεί να σήμαινε;

· Αφού το αίτημα μου δεν έπρεπε να απασχολήσει το βουλευτή, από τη στιγμή που το συγκεκριμένο θέμα δεν ήταν όπως υποστηρίζετε πολιτικής φύσης ,για ποιο λόγο από πολιτικά γραφεία υπήρχαν πιέσεις ,πριν τις εκλογές, προκειμένου η μεταστέγαση να επισπευσθεί;

· Πότε σας έστειλα επιστολή με κοινοποίηση σε πολλούς αποδέκτες; Η επιστολή ήταν ΜΙΑ και ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ

· Εσάς δε σας απασχόλησε καθόλου ,μέσα σε μία εποχή τέτοιας κλίμακας οικονομικής κρίσης ,το παράλογο μίσθωμα που θα χρειαστεί να καταβάλει το ΙΚΑ και το οποίο μίσθωμα επιβαρύνει όλους εμάς τους φορολογούμενους; Δε νομίζω να μη γνωρίζετε πως το ΙΚΑ θα χρειαστεί να καταβάλει 13500 ευρώ μηνιαίως και με κάποιους νέους χώρους που θα χρειαστεί πιθανότατα φτάσει τις 19000 ευρώ.

· Και για το τέλος αφήνω τη διαπίστωσή μου: Κύριε Θαλασσινέ, είναι απολύτως φυσιολογικό σαν νέο η πολιτική και οι πολιτικοί στον τόπο μου να με προβληματίζουν όταν σκέφτομαι πως ο μοναδικός βουλευτής του Νομού μας κατά τα 5μιση χρόνια της θητείας του δεν ήταν παρών σε ένα τόσο σημαντικό θέμα που είχε να κάνει με όλη την κοινωνία της Σάμου αλλά από την άλλη επικοινωνούσε μαζί μου για να μεσολαβήσει προκειμένου να δώσω εφημερίδες σε σημεία πώλησης των οποίων οι ιδιοκτήτες ήταν γνωστοί του ή να μου πει πως είχε εξασφαλίσει καταχωρήσεις για την εφημερίδα συμφερόντων της αδερφής μου Βασιλικής Γιαννουλοπούλου. Φαντάζομαι πως κλήσεις για το ίδιο θέμα δέχτηκαν και οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες εφημερίδων. Αλήθεια, τελικά αυτές οι ενέργειές σας εμπεριέχονταν στα καθήκοντά σας ως βουλευτού του Νομού μας;


Ηλίας Αθ Γιαννουλόπουλος"

Δεν υπάρχουν σχόλια: