Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...!

H επανάσταση στην ενημέρωση ήρθε με την 1η Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα της Σάμου........ πατώντας εδώ www.samiakignomi.gr

Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009

Σχόλιο αναγνώστη...

Σέβομαι και τιμώ την Εκκλησία, όπως σέβομαι και τιμώ γενικά το κράτος με τους νόμους που προσπαθεί να εφαρμόζει. Προσπαθώ τόσα χρόνια όπως με δίδαξε ο πατέρας μου να είμαι νομοταγής πολίτης, να πληρώνω τους φόρους μου, γενικά αυτά που πρέπει να κάνω. Το ίδιο προσπαθώ να διδάξω και στα παιδιά μου. Εδώ όμως συμβαίνει το θέατρο του παραλόγου. Επειδή παρακολουθώ την υπόθεση καιρό με όλο αυτό τα χαρτομάνι που έχει βγεί στη δημοσιότητα, ένα έχω να πώ. Κύριε Νέγρη εδώ κάνεις μιά παρανομία σε κάποιο οικόπεδο που θέλεις να χτίσεις, σε κάποιο ημιυπαίθριο χώρο και στο "καπάκι" που λέμε σου έρχεται η αστυνομία "έπειτα απο καταγγελία" που έχει γίνει. Και δω τόσα χρόνια (2 συγκεκριμένα) η ηγεσία της Νομαρχίας με όλο το αρμόδιο προσωπικό, δεν μπορεί να μήν πήγαινε μιά βολτούλα πρός Νησί που έχει και ωραία θέα. Στα δύο χρόνια που γίνεται το πανηγύρι για την Αγία Παρασκευή ή η γιορτή της Καθαράς Δευτέρας κανείς δεν πήγε προς τα εκεί; Για μένα αποκλειστικά υπέύθυνη στη συγκεκριμένη υπόθεση είναι η Νομαρχία και τα αρμόδια όργανά της? Είχε την τόλμη ο κ. Νομάρχης να καλέσει σε απολογία κάποια από τα αρμόδια όργανα που δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους και να επιβάλει τις ανάλογες ποινές; Όταν είμαι εκλεγμένος γυρνάω γύρω-γύρω (σβούρα) και αφουγκράζομαι τα πάντα. Διαπιστώνω αδικίες και τις διορθώνω. Τότε και μόνο τότε είμαι πετυχημένος. Διαφορετικά τα μαζεύω και φεύγω. Και τα 1.500 ευρώ δεν μου λένε κάτι. Τουλάχιστον για να μην γελάει ο κόσμος μαζί σας ας μας ταϊζατε κουτόχορτο. Ας λέγατε ότι ρίχνετε πρόστιμο 50.000 ευρώ (έτσι για να εντυπωσιάσετε) και ας μην εισπράτατε τίποτα (από μέσα). Το λέω για ακόμη μία φορά δεν φταίει η Εκκλησία αλλά η Νομαρχία με τα αρμόδια όργανά της. Και να αφήσουν τα έγγραφα και τα κείμενα και να κάνουν έργα πλέον. Μήπως κουράστηκαν ή ξεφούσκωσαν; Συγχωρέστε μου την πολυλογία αλλά είναι ορισμένα γεγονότα που σε τρελαίνουν. Όλες τις φορές που έχουνε πάει στο Κουσάντασι, μήπως πηγαίνανε από το Πυθαγόρειο? Γιατι αν φεύγανε από το Βαθύ είμαι σίγουρος ότι κοιτάζανε από την αντίθετη πλευρά του Κότσικα. Καληνύχτα κύριε Νομάρχη. Ευτυχώς που δεν θα είσαι υποψήφιος στις ερχόμενες εκλογές.

Σχόλιο αναγνώστη στο... aegaio.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: