Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...!

H επανάσταση στην ενημέρωση ήρθε με την 1η Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα της Σάμου........ πατώντας εδώ www.samiakignomi.gr

Κυριακή 23 Αυγούστου 2009

"ΒΑΤΟΠΕΔΙ" στην Σάμο;


Αναδημοσίευση από το http://aegaio.blogspot.com/



"Με τι τρόπο τα 10 στέμματα Δάσους της Μουρτιάς-Μοναστηρικά έγιναν 307;

Κάνουμε ανάρτηση την εφημερίδα της Κυβερνήσεως και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του .Στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως φαίνεται:
1.η έκταση που έχει το μοναστήρι της Ζωοδόχου Πηγής φαίνεται ξεκάθαρα οτι είναι 10 στρέμματα και
2.Η περιουσία των Μοναστηριών της Σάμου είναι ΔΙΑΤΗΡΗΤΕΑ.απλά και ξεκάθαρα .'Όποιος έχει φιλότιμο ας μας εξηγήσει τι συμβαίνει,απλά κατανοητά και χριστιανικά .

Κάνουμε ανάρτηση των δύο αποφάσεων που επιχειρήθηκε ο αποχαρακτηρισμός του Δάσους της Μουρτιάς από τη Μητρόπολη της Σάμου. Δημιουργούνται πολλά ερωτήματα :

1.Ποιος συμβολαιογράφος έχει βεβαιώσει ότι η έκταση που διεκδικεί η Μητρόπολη είναι307 περίπου στρέμματα;
2.Γιατί παρουσιάστηκε η Μητρόπολη Σάμου στην προσφυγή ενώπιον οργάνων της πολιτείας αφού όπως είναι γνωστό ανήκει η διαχείριση της περιουσίας στο Μοναστήρι της Ζωοδόχου Πηγής και ως εκ τούτου η Μονή θα μπορούσε μόνο να παρασταθεί και να κάνει τη προσφυγή
3.Πως εξηγείται το γεγονός από τη μια να εμφανίζεται σε επίσημο έγγραφο του κράτους -εφημερίδα της Κυβερνήσεως ότι το μοναστήρι της Ζωοδόχου Πηγής έχει στην κατοχή δέκα μόνο στρέμματα και αυτά στη συνέχεια να γίνονται 307. Σύμφωνα με τα όσα βλέπουμε στο πρακτικό της επιτροπής ο Πατήρ Γεώργιος Αρχοντούλης ο οποίος παρέστη ως εκπρόσωπος της Μητρόπολης δήλωσε ότι εκεί στη Μουρτιά η εκκλησία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα άσυλο.Τι είδους ΄άσυλο είναι αυτό ακόμα δεν έχουμε καταλάβει"

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αφού άρπαξαν ταυτόχρονα δύο χαστούκια,

1. από τον Γερμανό επιθεωρητή Captain Γενς-Πετερ
Χόφμαν, που για λογαριασμό της ADAC επιθεώρησε
Ελληνικά ποστάλια και
2. απο την έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ναυτιλιακής Ασφάλειας, στην οποία συμμετέχουν και 'Ελληνες.
Δυστυχώς η έκθεση γράφει ότι από το σύνολο των ναυτικών ατυχημάτων που αναφέρθηκαν το 2008 στα νερά της Μεσογείου της Ε.Ε., ποσοστό πάνω από το 75% συνέβησαν στην Ελλάδα. Το χειρότερο είναι ότι υπήρξε αύξηση σε σύγκριση με το 2007, που το ποσοστό ήταν 65%.

Θα υπάρξει συνέχεια, αφού τις επόμενες μέρες εκπρόσωποι της Ε.Ε. θα επιθεωρήσουν το λιμάνι της Πάτρας, για να διαπιστώσουν κατά πόσο αυτό
έχει συμμορφωθεί με τον Διεθνή Κώδικα για την Ασφάλεια των Πλοίων και των Λιμενικών Εγκαταστάσεων.

Ρωτήστε τους, ξέρουν τί είναι ο ISPS Code, SOLAS chapter XI-1, XI-2, που η συμμόρφωση είναι υποχρεωτική και πώς έχει εφαρμοστεί στις πολιτισμένες χώρες ;

Ανώνυμος είπε...

Ονόματα πλοίων που αναγράφονται στη έκθεση της
European Maritime Safety Agency.

1. Theofilos
2. Georgis
3. Superferry II
4. Mirtidiotissa
5. easyCruiselife
6. Friendshipgas